Ahol a hősök gyűlnek...

HeroHUB

Ada Cosplay interjú

2016. január 19. - fehersolyom

Villáminterjúra invitáltuk az ország legmenőbb és legszexisebb coslayer leányzóját, Adát: íme a végeredmény:

Hogyan kerültél kapcsolatba a cosplay kultúrával?

Sziasztok! A cosplayel közvetlen kapcsolatba 2011 végén kerültem, amikor először hívtak el a barátaim egy PlayIT rendezvényre. Előtte az interneten láttam képeket, amiken a rajongók beöltöztek egy kedvelt karakterük ruháiba, akkor nem tudtam, hogy cosplay fogalommal létezik ez a hobbi/hivatás. Velem úgy volt, hogy mindig szerettem beöltözni, rajongója voltam már korábban is filmeknek, videojátékoknak, képregényeknek így könnyen és örömmel kezdtem a kedvenceimhez hasonló ruhát (vagy csak stílust) felvenni néhány otthon készült kép erejéig, 2012-ben meg már tényleg cosplaybe kezdtem. :)

ada1.jpg

Hogyan látod a hazai cosplay helyzetet?

Úgy látom, egyre nagyobb teret kap a cosplay nálunk. Már nem csak az érdeklődők ismerik, hanem már nagyobb rétegekben is megtalálni olyanokat, akik tudják mi ez, vagy hallottak róla. Büszkék lehetünk a hazai cosplayerekre, szerintem kiemelkedő alkotások vannak nálunk nemzetközi szinten is. Minél több éves tapasztalat lesz a cosplayerek mögött, annál jobban teljesítenek ez meg is látszik.

Hogyan viszonyulsz a képregényhez?

Szeretem a képregényeket, a legjobb karakterek mind innen valók és a történetek is vezető erejűek.

Melyik a kedvenc szuperhős filmed?

Nem tudnék csak egyet mondani. :) Ez nagyon kicsi koromban volt így legutóbb, akkor biztos csak Superman volt nálam a nyerő! Most már sokkal több kedvencem van főleg X-Men, Captain America, The Avengers filmeket emelném ki, de a legtöbb Marvel filmet mind szeretem.

ada2.jpg

Ki a kedvenc szuperhősöd?

Captain America.

Miért ő?

A filmekből ismertem meg őt. Azért a kedvencem, mert egyszerű emberként is óriási értéke a szíve és a lelkiismerete, ezt sose felejti el, mindenét átjárja a jósága. Igyekszik a legjobb megoldást megtalálni mindenkinek, még ha a saját rovására is megy, nem fél meglépni a nehéz döntéseket, képes meggondoltan cselekedni, felelősséget vállal a tetteiért. Sok becsülendő emberi tulajdonsága van, igazi példakép típus.

Sok jelmezed van, de klasszikus szuperhősös nincs. Gondolkodsz e ilyesmiben?

Persze, tervben vannak a klasszikusok, de nem tudom előre ígérni mikor és kit. :)

Mikor, hol találkozhat veled a közönség?

Egyelőre még nem tudom, melyik rendezvényre fogok menni legközelebb, a facebook oldalamon viszont mindig kiírom az új infókat ezzel kapcsolatban is.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://herohub.blog.hu/api/trackback/id/tr978283940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása